INEOS Belgium

Werken bij INEOS

JOBS

Assistent Personeelszaken (personeelszaken)

Job omschrijving

- Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse loonverwerking (binnen België alsook internationaal).
- Je bent het aanspreekpunt voor dagdagelijkse vragen.
- Je zorgt voor de personeel gerelateerde administratie.
- Je bent het aanspreekpunt in de organisatie met betrekking tot bepaalde deelgebieden van HR zoals wagenpark, dossiers tijdskrediet, ….
- Je biedt ondersteuning bij werving en selectie.

Profiel

- Je beschikt over het diploma bachelor personeelswerk of je hebt min. 5 jaar relevante ervaring op een personeelsdienst/sociaal secretariaat.
- Je beschikt over een goede kennis van de sociale wetgeving. Kennis van EBlox (SD Worx) en Xtremis/Primetime (GET) is een plus.
- Je beschikt over een goede talenkennis, zowel Nederlands als Engels.
- Je hebt een goed inzicht in cijferverwerking (lonen/boekhouding/statistieken)
- Je bent discreet, integer, vlot, nauwgezet en stressbestendig.
- Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig én zelfstartend werken.
- Je bent proactief en beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Je beschikt over een sterk leervermogen.
- Je beschikt over de nodige PC-affiniteit.
- Je bent klantvriendelijk en kwaliteitsbewust.
- Je hebt zin voor orde, netheid en veiligheid.

Contact

Stuur je CV en motivatiebrief naar vacatures.oxide@ineos.com, met duidelijke vermelding van de vacature waarvoor je in aanmerking wenst te komen.